005

 
 
 
 
 
 jag fick min foundation i brevlådan idag, eftersom min nyans/färg inte går att köpa i affären så får jag den hemskickad efter att jag betalat för den m.m. 
dock så är den är lite dyr, men för en gångs skull har jag faktiskt hittat en foundation som passar min hudton och den räcker länge, den täcker bra och jag har inte märkt att den är dålig på något sätt, så jag känner att det är värt pengarna. 
 
 iallafall! ikväll blir det lite mys här hemma, lite filmer, lite godis och kanske några tända ljus med fluffiga filtar, sååå mysigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19
Emma Grann Fotografi

Låter som en jättego kväll!! :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Boel

Härligt med en produkt som du trivs med :D

Sv: Tackar ^^

julia

Åh! Lyxigt med lancome :D vad kul att du trivs med den.

Amanda Niclasson

Underbar blogg du har!

milina.blogg.se

nice! :)

JOHANNA

Jättefin blogg!

JOHANNA

Jättefin blogg!

amanda

vad nice! :D

Julia

nice! :)

Henrietta

Åh vad kul! :)

Viktoria Eriksson

härligt! vill ha! :)

rholmdal.blo.gg

Tack för din kommentar!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Skönt när man hittar det som passar. :)

stella

skönt att du har hittat en som passar i alla fall och vad skönt att den är bra :)

Ida - foto & häst

så härligt när man hittar en som verkligen passar :)
sv; tack så mycket fina du ❤

Louise

Skönt att du hittade en som passar dig :)

Josephine - Living in London

Är riktigt sugen på att testa den :)

Katta

Vad kul att du hittade en foundation som passar dig!