REVIEW: the hunger games mockingjay part 1

 
 
 
 
 
 
den var så bra som förväntat, den var lite mer "lugn" jämnfört med ettan och tvåan, men det är ju såklart för att dom lägger det som är mer spännande m.m. i part 2. men den var fortfarande riktigt bra.
fast det känns lite segt/drygt att vänta i ett helt år på fortsättningen,även fast jag har blivit spoilad och fast jag vet hur det slutar m.m.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
VERONICA - fashion blog

Men gud vad jag håller med. Den va SÅ bra, men tror andra delen är såå mycket bättre! Längtar! :) Kramar tjejen!

Linda

den måste jag se.

Jacky

Åhhhhh vill med se den !

Solin

SV: Tack snälla!:)

Josephine - Living in London

Såg den igår, tycker den var riktigt seg "/

Liborius

kul:)

Boel

Åh den är ju så bra! :D

Sv: Himla fin är den :)

mot plus

tack fina!

ha en grym kväll! =)

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir! :)

Denna var ju sååå bra!

emilia

ska se den imon, längtar!!