30: things you look forward to

 
 
 
 
 
 
the hunger games: mockingjay part 1
 
 
 
 
 
the hobbit: the battle of five amies
 
 
 
 
 
min födelsedag. 
 
 
 
 
 
jul.
 
 
 
 
 
nyår / 2015
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Ida Lindborg ♡

åååh *.* ska se Mocking Jay imorgon! :D
sV: tack så hemskt mycket :)

Flisan

sv: haha najs :D

Henrietta Nylund

Åh vad kul! Ser alltid hela året om fram emot julen och min födelsedag haha :D

Life of Johanna

Så härligt och ha något och se fram emot :)

Elin

Jag ser också fram emot Mockingjay, är riktigt taggad! :)

sofft.blogg.se

Själv ser jag fram emot vad det nya året har att erbjuda :D

maria at inredningsvis

Hon spelar så jäkla bra i Hunger games :) ÅHH vad fint och mysigt det ser ut älskar Bhn :) hoppas du haft en mysig höst so far

Ny post ute...ett Underbart Vintage hem ingen får missa :)

ha en härlig dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Tilde Udin

Åh, ska du se Mockingjay på bio? Vill verkligen se den!!

Linda

längtar också till jul!:D

mot plus

håller med på alla! =) Ha en fin kväll! =)

Liborius

hobbit, jul och nyår ser jag också framemot:D

Marielle

måste se nya hungergames!:D :O