25: most life changing experience

 
 
återanvänder denna bild i brist på andra bilder. 
 
 
jag tror aldrig att jag har varit med om någon så stor förändring så att mitt liv har förändrats. 
så jag tänker fråga er,
 
 
har ni någon gång haft/varit med om en livsförändrande upplevelse?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Jennisbeauty

Vacker du är! :) jag tror många mindre upplevelser kan vara livsförändrade!

J E N N I F E R

Åh vad fin du är!

Elin

Fina du!

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

snyggis!

S A R A

så vacker du är!

Amanda♥

Åh vad fin!

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det hade man inte sagt nej till ;)

Fin du är!

Lisette Kepp

Oh ja, har precis fått smälta en upplevelse som fått mig att inse att livet kan förändras snabbt. Bra som dåligt såklart! :)

Rozza

Fin blogg, skulle du vilja gå in på min blogg och kanske lämna en kommentar??

Amanda Aikioniemi Persson

Vacker du är :)

Janie

Nja, var med om en sak förra sommaren som förändrade allt, inklusive mig. Det var en bra förändring! Nu börjar det dock gå tillbaka mot det vanliga, men jag bär fortfarande med mig saker jag aldrig hade innan. Så i guess?

Amanda Jona [SPONTAN]

Varje litet beslut man tar är ju på sätt och vis livsförändrande för man kan ju aldrig veta hur livet hade sett ut om man valt annorlunda :)