NORWAY AND THE LONE WOLF

 
http://weheartit.com/
 
 
det har varit ett par lugna och sköna dagar här hemma denna veckan.
föräldrarna har varit i norge och kommer hem ikväll. och ja, jag har varit ensam. 
tystnaden har varit väldigt skön kan jag säga, haha
 
nu ska jag snart fixa något att äta. dock så vet jag inte vad än men det löser sig nog. 
och jag ska se om jag kan försöka börja plugga lite idag också.
har återigen prov. denna gång ett religion prov. 
urgh. men men, mat! haha 
får försöka hitta på något att mumsa i mig ;)
 
 
 
 
 
6
Ida och Amanda

Älskar din header!♡

KassandraPalma

Riktigt skön helg !

Maria

Åh, religion.. Älskade det när jag gick i skolan! Lycka till på provet! Och du kan ju alltid äta lite glass medan du pluggar ;)

Hanna Karlsson

Skönt med lite ensamtid.

Spell Mink

Vilken fin bild! och jättefin headerbild :)

Julia

Tjusig blogg, älskar bilderna : )