MY BLACK TOENAILS

 
 
 
jag har lite brist på saker at skriva om just nu. 
sååå ja. 
 
idag var vi i klassen på banken. det var typ, som en föreläsning. 
pratade och sparande, lånande, ekonomi och lite sånt.
blev påmind att jag inte vill bli mer vuxen än vad jag är. ugh. jaja.
  
....nu tänker jag undvika viktiga saker som behöver göras och spendera några timmar på youtube
 
 
 
 
 
9
ida

vad snyggt med svartmålade tånaglar!!❤
hatkärlek till att bli vuxen alltså, hihi

ida

vad snyggt med svartmålade tånaglar!!❤
hatkärlek till att bli vuxen alltså, hihi

OLIVIA

åh de är så snyggt med målade naglar :D

sv: hihi tack :D
kramis♥

Milina Salihodzic

Utube är en bra underhållning!

Emma Broberg

riktigt fin bild! ha en mysig kväll, kram. <3

Victoria

Hej! Jag är ny här i bloggvärlden.. Så om du vill får du gärna kika in på min blogg och kommentera vad du tycker & vad jag kan förbättra:)

Felicia Andreasson

sv: Tack så jätte mycket! :)

Mirjam Wallmark

Fin bild, är det en riktig tatuering på foten? :) kram

Svar: japp. ;)
Jojo

Tess

Grymt snyggt! :)