REVIEW: the fault in our stars

 
 
 
denna film fick mig att gråta för första gången på bio. 
jag har aldrig gråtit i en bio salong innan. aldrig. men det gick inte att hålla
det inne när jag såg på the fault in our stars
 
men den var riktigt bra. humorn var underbar i filmen och lättade upp stämningen perfekt.
jag grät flera gånger och ni bara måste se den, den var helt, fantastisk.  
 
 
 
 
 
 
4
fashion

jag har också sett denna filmen den är skit bra men sorlig! Kolla gärna in min blogg flera gånger så kommer du säkert hitta något du gillar <333

Lovisa

har hört massor om den, får bli en filmkväll ikväll!

matilda ♡

såg filmen igår och bara åhhh så bra. men också otroligt soglig men också härlig och rolig. bästa filmen

FrökenTV, bloggen om tv och film

Vågar inte se den, boken var för jobbig :(