ANOTHER

 
 
 
 
daughter- smother
lana del rey- black beauty
florence + the machine- never let me go
mourning ritual- bad moon rising
ed sheeran- sing
jason derulo- wiggle
 
 
 
 
 
 
 
 
 
framtiden tror jag.
 
 
 
inte vad jag vet, hahah
 
 
 
jag tror inte det.
 
 
 
ingen. jag är atheist. 
 
 
 
one directionnnn.
 
 
 
Q- är du ledsen?
 
A- nej. 
 
 
 
japp.
 
 
 
 
mr. zayn malik
 
 
 
jag håller det inne. sen brister det och då kanske jag gråter eller blir lite deprimerad ett tag.
 
 
 
hatar ljudet av min väckarklocka och jag älskar ljudet av ett sant skratt.
 
 
 
jag vet inte om jag har något, jag kommer inte på något just nu iallafall.
 
 
 
nej. men aliens? jag tror inte att vi kan vara helt ensamma i hela universum.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
att ha kul. 
 
 
 
jag tror det var x-men days of future past.
 
 
 
jag har aldrig haft några allvarliga skador. men jag har slagit huvudet i vårt gamla bord, såret blev precis över ögat och om det hade varit bara några milimeter till ner så kunde jag blivit blind.
 
 
 
inte just nu. 
 
 
 
bara om det personen gjorde sårade mig eller någon jag tycker om.
 
 
 
jag är skytten!
 
 
 
min mobil. 
 
 
 
jag var inne på tumblr, youtube och bloggar tror jag.  
 
 
 
los del rio- macarena
 
 
 
absolut.
 
 
 
att se one direction i stockholm.
 
 
 
jag tänker på kärlek, min tatuering...
 
 
 
svart och blått.
 
 
 
 
 
 
herregud jag vet inte. 
 
 
 
 
åh den är svår, antingen flyga, läsa tankar eller telekinesi.
 
 
 
australien. nej kalifornia. eller?
 
 
 
(ingen specifik ordning)
zayn malik.
jennifer lawrence.
angelina jolie.
harry styles.
johnny depp. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
linn

bra inlägg!

linn

bra inlägg!

FrökenTV, bloggen om tv och film

kul inlägg

Amanda [SPONTAN]

Kul att läsa :)

Ida Lindborg ♡

bra inlägg!

Sv: Tack Johanna :)

V I L M A L A ♔

Omg så jävla bra inlägg och zayn <33333 vem har inte en rush liksom??

✰Blonde Vulgorette✰

Grym blogg å skön låt :) är allt bra??

JosefinsDream

Yoncé <3