on the twelfth

 
 
 
nu har vi flyttat (här får ni se en liten del av mitt rum) och fy vad jobbigt det är, ugh.
jag hade glömt av hur jobbigt det faktiskt är haha. men nu är det iallafall över! alla saker behöver bara komma på plats här i huset vilket säkert kommer ta ett tag, men det får det göra, vi har inte brottom! 
 
nu ikväll tänker jag bara slappna av, sitta vid datorn och bara njuta av att inte behöva lyfta saker fram och tillbaka, plocka in och ställa in saker. mmm. härligt. 
 
vad har ni gjort idag då? ska ni göra något ikväll?
 
 
 
 
 
 
 
21
Malou

Svar: Ja det är det absolut!:)

Anonym

Sv ja absolut :)

Elli

Har inte gjort mycket idag, är lite sjuk så det blir inget speciellt i kväll heller. Film typ ;) Fin blogg du har!!

Svar: Tack!! Ja, jag hoppas det med!

olivia

svar: tack :)

Clin

Så fint =)

Julia ;DD

Idag har ja varit och bada me några kompisar:D♥

Daily Julia

Gud ja, flytta är asjobbigt! Flyttade i vintras, och fasar redan inför att tvingas flytta alla saker när jag flyttar hemifrån efter studenten haha :)

Ida Lindborg ♡

så fint :)

Sv: Tusen tack! :D

Emma Berglund

Svar; Kul att du gillade inlägget :)

♡ Felicia J ♡

Så fint! Jag älskar att flytta haha. Jag är en person som aaaalltid måste förnya och göra om.
Jag har just vaknat och ska snart käka frulle :D

Solin

SV: Tack snälla :)

Louise

Skönt när flytten väl är över och man kan börja packa upp och strukturera. :)

Flisan

sv: det tkr jag verkligen att du ska göra hehe :P

Denise

Ser ut som om du har ett superfin rum! :)

Anita

Skönt att flytten är avklarad! :)

Life of Johanna

Flytta är inte kul. Packa upp är dock roligare =)

milina.blogg.se

ser fint ut! :)

amanda

fint :)

amanda

fint :)

linah

fin blogg:)

Emilia

åh så fint!