new in

 
 
jeans// 399. tshirt// 79. linne// 99. 
 
dagen efter jag fick körkort åkte jag till borås på en liten shopping runda, 
jag behövde ett par nya svarta jeans, vilket jag köpte, och hittade sen lite annat ;)
 
(det vit/svarta linnet hade jag också på mig i onsdags med mina nya jeans.)
 
och den svarta tshirten på första bilden är just nu ett av mina favorit plagg, 
jag har letat länge efter en svart, skön tshirt som satt ganska löst och nu har jag en! 
 
 
 
 
 
 
 
20
Ida - foto & häst

snygga inköp! och så härligt med körkort!! :D
sv; tack så mycket ❤

Motionerafetto

Älskar enkla baskläder, det är absolut det snyggaste man kan ha på sig. :-)

Agnes Eriksson

så snyggt!! kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad härligt med körkort och kul med shopping:)

Petra

grattis till körkortet :) kul med lite nya köp

Frida

snygga!

Sofia

fiiiint :D<3

☆Z I N J A☆

vad snygga grejer:D
wow vad kul med körkort!

Jessica

Så roligt med körkort! :)
Och snygga grejer, gillar speciellt det mönstrade linnet :)

milina.blogg.se

snyggt!

Emma Berglund

Svar; Visst var det :)

NICOLE

Grattis till körkortet!! :D
Kul med lite nytt!

SV: Ja verkligen :))

amanda

fina!

Elin

Snygga saker!

Ida Gratte

Gud så fina saker :)
kram ha en fin helg

Hanna Andersson

Fina saker du köpte :)

ofelia

JÄTTEFIN BLOGG! KIKA GÄRNA IN PÅ MIN OCH DELTA I VECKANS BLOGG!<3

Sara Ekman

fint :)

ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Snyggt :D

Tove

Alltså guuuud. Jag älskar din blogg! Så glad att jag klickade in på den. Jag blir helt inspirerad :))