more

 
 
 
 
 
 
 
ett par korta tights och en oversize tshirt.
 
 
  
 
 
nja, nä. 
 
 
 
en meter och 65 centimeter senaste gången jag kollade.
 
 
 
 
 
 
inte just nu!
 
 
 
jag har funderat på att ta lite fler hål i mitt vänstra öra, jag har redan fyra hål men jag har tänkt på att fylla på med lite fler. 
 
 
 
herregud. jag har inte riktigt någon men jag tycker scallison är perfekta tillsammans.
 
 
 
 
 
jag har flera favoriter men nästan alla förutom en serie har paus just nu och det är teen wolf och unde rthe dome.
 
 
 
 
 
one direction, coldplay, the 1975 (...)
 
 
 
jag har aldrig haft en favorit sång. jag kan omöjligen välja bara en!
 
 
 
 

 
 
 
18 år, 6 månader och 27 dagar.
 
 
 
skytten.
 

 
 
 
brun.
 
 
 
 
 
always- severus snape.
 
 
 
 
 
ehh. 
 
 
 
svart!
 
 
 
 
 
 
 
 
det är fifity fifty. det beror helt och hållet för vad jag känner för, men oftast så föredrar jag nog lugn musik. 
 
 
 
yellow- coldplay.
 
 
 
en kvart tjugo minuter, om jag tvättar håret. 
 
 
 
 
 
med blött hår efter en dusch, nästan en timme. 
 
 
 
havet/djupt vatten. sen är jag också lite paranoid av mig, så att gå i mörkret är inte en höjdare heller. 
 
 
 
jag gillar inte när andra är "close minded",  inte heller när någon man inte känner är riktigt otrevlig eller rent sagt ut elak, när man inte ens gjort något! hatar sånt. 
 
 
 
 
 
harry potter och fången från azkaban.
 
 
 
fast car- tracy chapman
 
 
 
csi.
 
 
 
 
grillad kyckling, kött eller kyckling sallad. chickeeen!
 
 
 
köket. 
 
 
 
den är vit, grå och lite svart.
 
 
 
 
 
svart.
 
 
 
jag har alltid på mig två ringar, en tumring och en på ringfingret på min högra hand, dom är mina favoriterrrr.
 
 
 
mina svarta skinny jeans och en svart super skön tshirt jag har.
 
 
 
do it again- robyn.
 
 
 
jag har hundratals favorit filmer. men jag älskar marvel filmer, dc filmer, the breakfast club, tfios (...)
 
 
 


 
 
 
 
7
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att läsa dina svar:)

Anna

Håller med om att det är svårt att endast välja en favoritlåt :)

Svar: Ja, det ser jag fram emot!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Kul lista

♫♪ sandra

kul lista :)

maja

å tack!

Life of Johanna

Kul lista =)

Anna

Mysig lista och mysig blogg du har!