le noir

 
 
 
idag har vi varit uppe i huset, vi har flyttat upp lite grejer dit m.m. sen åt vi också middag där, det blev kina mat,
gott gott. 
just nu sitter jag hemma i lägenheten och funderar på att springa över gatan till hemmakväll och köpa lite läsk och lite annat onyttigt. som godis. mmmm.
 
...det tror jag att jag gör! går och köper lite godis och coca cola, sätter på en bra film sen när jag kommer tillbaka och myser resten av kvällen i sängen. låter underbart i mina öron...
 
och jag hoppas också att ni får en underbar lördagskväll!
 
 
 
 
 
 
 
13
sasha =D

haha vad rädd jag blev av din musik, var inte alls berädd på det xD

Life of Johanna

Gott med kinamat

Linn

Jättefin blogg!<3 lust att kika in på min?

Petra

Gott med Kina mat

Sv ja det ska bli kul

milina.blogg.se

älskar kinamat!

Kaffehörnan

Gott med kinamat är aldrig fel. Blev de bra val av godis

Mia

Ja det var sjukt gott, blir samma mat idag då det lämnades en del igår :D

Shit vad rädd jag blev av din musik! Gott med kinamat, längtar tills jag ska äta det om ca 2 veckor :D Vad blev det för gott godis? ;) Hemmakväll har ju så galet mycket att välja bland.

Pauline

å så härligt, gott och mysigt :)

giime

Kina mat så gott !

linn

Säljer två snygga sommarklackar! gå gärna in och kolla! PUSS&KRAM :) http://linnsees.forme.se/2014/juli/bloppis.html

amanda

gott med kina!

Flisan

sv: tack så mkt :D

Julia' - fotoblogg

super msyig blogg!