JUNE FAVORITES

 
 
studenten. jag tog studenten i början på juni. det var en riktigt rolig dag!
 
 
 
one direction. jag var i stockholm och såg one direction live i friends arena den 13 juni.
best. day. ever.
 
 
 
the fault in our stars. så sjukt bra film. absolut junis bästa film. min review kan ni läsa här
 
 
 
körkort. den 26 juni fick jag körkort! 
 
 
 
 
 
teen wolf. säsong fyra av teen wolf började i slutet av juni och det första avsnittet var väldigt efterlängtat kan jag säga. ända sen i mars har vi väntat och längtat! 
 
 
 
 
 
8
Terese

sv; Åh tack! :)

Amanda [SPONTAN]

Såg ut som en riktigt härlig månad :)

Talia

Grattis till studenten och körkortet! Ser ut som om det var en bra månad :)

Jennisbeauty

Så bra inlägg. Roligt att läsa! :D

matilda ♡

låter som en riktigt bra månad ! (:

Amanda

Det låter som en toppenmånad, grattis till studenten och körkortet! :D

Isabella - Szalai Fotografi

sv; tack! :D
Grattis till körkortet! Själv försöker jag få tummen ur och börja ta tag i teoring haha, men jag förstår inte hur jag ska börja och sånt. :p

Fatma - Grafisk designer

Lät som en härlig juni!