LOVING THAT MESSY BUN SO MUCCCH


http://weheartit.com/
 
 
såååå skönt att det är torsdag imorgon. jag är nämligen ledig på fredag eftersom förskolan jag har praktik på har en planerings-dag då som jag inte behöver vara med på. så torsdagen imorgon är som fredag för mig! långhelg! 
 
just nu tittar jag på breaking bad, lyssnar på musik, tittar lite halvt på tv och försöker planera min långhelg lite...
 
dayyyum that multitasking (!!!) hahah 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
H A N N A ♥

Lyx att va ledig på fredag ju ;)

Olivia

Åååh vad skönt haha :)

Fatma

riktigt snyggt!

Emma Berglund

svar; Å tack så mycket!

ami

Jag är också långledig, så underbar det ska bli! :D

VERONICA

Men så skönt! :) Kram

Allis

Vad skönt att vara ledig! :)

Linnéa

Åh älskar buns!

Amanda [SPONTAN]

Åh vad härligt med långhelg :)

marina

Sådana uppsättningar ser alltid bra ut på bild, tills man ska göra en egen så ser det ut som skit, haha. :)

Alexa

Åh underbart!<3

Sofie

Älskar också donuts :)