mat

applepie

 
 
 
 
bestämde mig för att baka en litte äppelpaj när jag kom hem.
och det var jäkligt gott kan jag säga! haha
 
nu blir det lite film och mysss...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16
mot plus

gott!!

Jen

Aaaw va sugen jag blir nu!

EMMAWHO

Nääää vad gott!

Olympia Thurfjell

Äppelpaj är riktigt gott!

dite

shit vad gott!

V I L M A L A ♔

ÅH FY FAN VAD PULIGT :((

❤ BAMBI ❤

Åh smaskens! Jag själv har gjort äppelpaj 2 ggr den senaste veckan haha, det är så himla gott :D

tusse

Vad sugen jag blev på paj nu! mums!

Lotta

Sv: Jaa, vi hade riktigt roligt:) Det brukar ju vara så att dom spontana festerna blir dom roligaste =)

Mathilda

Gud vad gott det där såg ut!

Amanda

Mums!

♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

AZ

Ååh äpplepaj *-*

Malin Aurora

Åh mums!

LYFTMER

Yummy va gott! :D

anna

åh, så gott!