AN ALLERGIC REACTION AND YEAH. I GUESS THATS ENOUGH FOR TODAY.

 
 
 
tog en fika med jennie efter skolan idag, jag köpte en kladdkaka och hon en chockladboll. gott gott. 
sen gick jag med henne hem, vilket gick bra till en början. men. jennie har en hund. en urgullig hund.
och jag är allergisk. självklart glömmer jag att tvätta händerna efter att jag klappat mezzi och jag kliar mig i ögat. dåligt val.
det slutade med att jag fick gå hem med ett rött och lite uppsvullet höger öga och fick då ställa mig i duschen och spola rent ögat under dusch strålen. lyckat. 
 
haha nej, men, svullnaden är nästan borta (fast ögat är fortfarande rött) och det gör inte ont att att blinka längre...success!
 
 
 
 
 
 
 
 
13
sandra Stjerneus

åh vad gott! :-D

Emma

du gör det bra som är djur allergisk. vet inte om jag hade klarat det. älskar nämligen att krama och pussa på min katt. men sen så är du säkert inte uppvuxen med djur på samma sätt som jag? jag är nästan född med djur så. haha.. Kram! :)

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

åh vad jobbugt :(

vendela

gott! Och vilken otur, men ändå skönt att det blivit bättre!

sandija-döv-adopterad-fotografi

mummms, det ser gott ut!

Julia

mysigt med fika :)

Lina Johansson

- Åh tack! :)

Josefine Andersson

Den där bollen där borta ser jäkligt god ut!

sv: Åh men tack så himlans gulle!
KRAM

Linda

vet exakt hur det känns med det med ögat !

MATILDA

Hej, har en tävling på min blogg där man kan vinna en valfri bikini från to die for. Skulle vara kul om du ville vara med :) kram

Solin

SV: Ja den är så himla snygg!♥

marina

Ouch! :(

Silvia

Fin blogg du har, kika in på min och lämna gärna en kommentar efter dig. Ha det gott ;)