anastasia

 
 
 
 
i tisdags på min lediga dag tog jag bilen in till borås.
och något som jag köpte var lite produkter från märket anastasia som är mitt favoritmärke när det kommer till ögonbryn. 
 
 
 
 
målet var att jag skulle köpa en ny brow gel, den jag har är i "färgen" espresso.
 
 
 
 
sen var jag väldigt nyfiken på att prova på deras brow duo, innan har jag använt deras brow wiz, som är otroligt bra men som tar slut fort. 
än så länge så är deras brow duo jättebra, lätt att applicera och ser naturligt och fint ut. och brow duo
 kommer nog att räcka länge också, vilket är väldigt bra.
 
 
 
 
sen hade jag inte någon pensel till min brow duo, och då valde jag large duo brush #12 som jag tror hör till brow duo.
 
 
 
sen behövde jag en ny tweezer, så jag passade på att köpa deras precision tweezer när jag väl hade 20% på alla mina varor. 
 
 
 
 
 
vilka är era favoritmärken när det kommer till ögonbrynsprodukter? eller sminkprodukter överhuvudtaget?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Elin

Åh, dessa produkter skulle jag vilja prova. Jag är ju dock väldigt dålig på det där med att fylla i ögonbryn men man kanske skulle prova!

Daisy

hah jag är inte speciellt insatt, har bara en ögonbrynspenna i dark brown från H&M där det sitter en borste på.. eftersom mina ögonbryn för det mesta döljs under luggen känner jag inte riktigt för att spendera så mycket tid på dem ;3

Alice

Höra mycket bra om det märket och vill verkligen testa det!

Sofia

De är så bra :D

JUNITJEJ

Det måste jag prova!

Agnes

Älskar Smashbox's brow trio, men har även funderat på att testa detta brynpuder. Är det bra? :D

Liborius

kul med lite nytt:)

Matilda - Skönhetsblogg

hör så mycket bra om dessa produkter, vill så gärna testa :)

Elaine - en hopplös fotograf

Jag har exakt samma brow powder, med samma pensel och allt. Måste säga att den penseln.. damn, man kan fan skapa magi med den!! :D <3