REVIEW: guardians of the galaxy

 
 
 You said it yourself, bitch! We're the guardians of the galaxy!  
 
 
 
jag tror jag behöver ändra om review till "review". jag är skit på att skriva recensioner, haha. 
 
 
guardians of the galaxy är sååå jäkla bra, jag skrattade som in i norden, själva filmen var mycket roligare än vad jag trodde att den skulle vara, jag grät till och med lite, jag grät. allvarligt. jag som aldrig
gråter när jag går på bio har nu gjort det två gånger,
herregud jag börjar bli lite mesig, hahah
 
men som vanligt så levererar marvel, mycket action, lite kärlek, många väldigt roliga
och perfekt levererade repliker samt scener i denna film.
och tillslut så rekommenderar jag starkt att ni tar er tid till att se guardians of the galaxy! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Tove

Gud va roligt att du gillade den. Ska nog också se den snart. :)

milina.blogg.se

aldrig sett :)

Anna

Då kanske man borde kolla på den. Älskar Iron Man och The Avengers, så kanske denna är något för mig :)

Svar: Ja, hon är snygg!

Moah Svantemark

God morgon! Hoppas du får en fortsatt fin dag :-) Kram!

Ninni - Vimsiga mamman

Verkar ju bra :) hoppas helgen blir perfekt

Victoria

Tack så mycket :)

Jennisbeauty

Den måste jag se! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den har jag inte sett, men tack för tipset:)