new in

 
 
 
 
fy vad det åskade denna morgon. jag vaknade vid halv tio av brak och dundrande och kunde inte somna om, sen hjälpte inte regnet heller som smattrade mot plasttaket över mitt fönster, men som tur är så försvann det någon timme eller två senare.
 
idag, vid tolv ungefär, åkte jag, emmy och jessica in till borås på en liten shopping runda,
för min del så kom jag hem med fyra nya toppar, dom två till vänster är från gina tricot, båda är tshirt's med v-neck fast den gråa är v-neck både fram som bak, och de två linnen som är till höger är från h&m, väldigt sköna kan jag säga.
 
resten av min söndag tänker jag spendera framför datorn som jag har varit utan så länge, jag ska försöka komma ikapp lite serier och annat, kanske se en film senare ikväll?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15
FrökenTV, bloggen om tv och film

nice med nytt

J

fint!

Johanna Svensson ♡

fina :D

Johanna Svensson ♡

fina :D

Julia

fina plagg :)

NICOLE

Mysigt uppvaknande ändå :D Och kul med lite nytt!!

SV: Tack så mycket! :)

♫♪ sandra

nice med lite nytt!

milina.blogg.se

fina :)

ida

åh plaggen ser riktigt fina ut :)

sara

Fina basics! :)

marina

sv. Tack så mycket. :)
Ser ut att vara riktigt fina plagg. :)

Solin

SV: Tack snälla!:)

Victoria Rinkous

Så fina plagg!

J

sv:
tack!

Katta

Fint!