mah bootss

 
 
 
idag blev det återigen en biltur ner till ica, denna gången blev det frallor, sminkborttagningsservetter och frimärken. idag var också andra dagen som jag hade mina boots på mig denna sommaren, på grund av vädret, allt regn då, så har jag inte velat gå ut i tyg skor. så boots blev det istället!
 
idag har jag också samlat ork till att dammsuga och damma av mitt rum, så nu är det gjort och jag behöver inte göra det på någon vecka.  
 
ska ni göra något kul denna tisdag? har ni några planer?
 
 
 
 
 
 
 
 
11
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh, frallor är så gott! Det köpte jag igår. :)

J

sv:
åh va kul:)

VERONICA - fashionblogg

Men vad gott! Och så snygga skor :) Ha en underbart kväll, kramar! Ha det bäst!

Bara Sara

Så himla fina bilder du tar!
Ps. Var gärna med i min fitnessguru-tävling! :D

Sofia

snygga!

Ellen

Ååh due så fin & vilka fina boots! Här är det dock hett som fan:/

Caroline Kämpenberg '

sv: ja det var sjukt gott :D hihi! fina bilder!

Kelly

Snygga! :D

Kelly

Snygga! :D

Felicia

Blev lite av varje för dig, jag fixade också ltie smått och gott igår!
puss

milina.blogg.se

snygga!