JULY FAVORITES

 
 
 
 
 
 
 
olofsbo. den 25e, 26e och några timmar in på den 27e var jag, emmy och jennie i falkenberg och tältade på olofsbo camping, det blev en dag på stranden med bad och solande samt åskväder och hagel, men dagarna var ändå väldigt fina och roliga. 
 
 
 
 
 
liseberg. den sista dagen i juli åkte jag, emmy och jessica till liseberg, jag åkte tyvärr aldrig helix dock, den nya berg och dalbanan, av den anledningen att vi skulle åkt den efter maten. dålig ide.  jag fick ont i magen och var proppmätt och ens blotta tanken på att vara upp och ner och snurra runt fick magen att vända på sig. 
 
 
 
trxye. troye sivan släppte sin singel happy little pill för cirka tolv dagar sedan och ugh, jag älskar den.
den är riktigt bra och ni borde absolut kolla upp den. klicka hääär.  
 
 
 
 
 
zoey sweater. denna tröja från gina tricot är en av mina favorit plagg just nu, sjukt bekväm och jättefin i denna blå ton.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
milina.blogg.se

superfina bilder :)

KMStyle

- tack för det :)

Jessica

Fina bilder! Tröjan från ginatricot ser jättemysig ut. :)

Amanda [SPONTAN]

Härliga bilder :)

Lydia Elstig

Fina bilder!

Julia

fina bilder :)!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh så fina bilder