28th

 
 
 
 
 
det blev en tur in till borås idag, målet var tre spotlights med antingen klister eller magneter på baksidan som jag skulle sätta upp över fönsteret så att det lyste ner på fönsterbrädan och så att det lyser upp mitt rum lite.
och det hittade jag! tre stycken spotlights för 10 kronor styck från ekohallen på bottenplanet i knalleland. 
 
sen tog jag en snabb tur till gina tricot och köpte det ni ser ovanför, en svart/vitt stickad tröja som jag tycker är väldigt skön och snygg, och ett par jeans med slits vid knäna. 
dom är också väldigt bekväma, är inte tre meter långa som alla andra jeans då dom är gorda kortare vilket gör att dom blir i bra längd för mig som är 1.65 och inte 1.80. 
 
jag kommer också att lägga upp bilder ikväll på hur det ser ut med mina nya spotlights, eller ja, det beror på om det ser bra ut eller inte... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
linah

fint!

Kajsa-Stina

sv: Tack snälla :)

Fina grejer! Hur är det annars med dig idag? Planer inför ikväll? :D

mot plus

snyggt!! Ha en fin kväll! =)

Ida

Vilken snygg tröja!

ebba

så snygg tröja!
svar: åh tack så mycket :)

Ninni - Vimsiga mamman

snyggt =)

Sara

Så mysig tröjan ser ut!

Fanny Ahlm

Tyckte spotlightsen blev bra! Kanske inte jättestarka dock om du nu var ute efter massa ljus, men fint var det!

Tröjan ser jättemysig ut, och har kollat på precis sådana jeans. Nästan så man blir lite avis. Haha, bra köp!

Pauline

jätte snygg töja!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med shopping:)

JUNITJEJ

Fina plagg!