YEAH I KNOW, IM PALE.

 
 
 
 
en ny foundation! den köptes inte för att den andra var slut, men för att den var för mörk, för mörk.
jag har den ljusaste nyansen men den är för mörk för mig. hmm.
iallafall, det blev maybellines fit me, (mestadels för att hon i affären rekommenderade den.) 
vi får hoppas att denna nya matchar min hudton...
 
 
vad har ni gjort idag då? gjort något speciellt?
 
 
 
 
 
 
 
 
15
V I L M A L A ♔

haha jag är också blek! ätit ;)

Micaela Åhman

Jag är också blek. Det finns ingen foundation ljus nog på den här planeten för mig :/

Linnéa

Ja, visst är låten fin, hans röst är såååå bra <3

Amanda

Jag är också såååå blek haha!

Tommy

glad påsk

Isadora

Har länge funderat på att testa deras foundations men är osäker på om de är bra.. Du får berätta vad du tyckte om "fit me" sen! :)

Paulina

fin blogg! Allt bra med dig? :)

Ida Lindborg ♡

åh nice!

Sv: Tusen tack! :D

Alice

Vad nice med en ny foundation! Brukar använda den ibland, helt okej för priset tycker jag :)

MATILDA

den foundationen är riktigt bra :D

Emelie Pahlin

Den är riktigt bra, har den och även i concealer! :)

Emelie Pahlin

Den är riktigt bra, har den och även i concealer! :)

Fatma - Grafisk designer

Använder också FIT ME, väldigt bra foundation! Och ännu bättre puder! Om du inte provat deras puder så måste du ju det :)

Ulrika

Fit me foundation är riktigt bra! Den räcker jättelänge :D

ellia

täcker den bra?

Svar: nej tyvärr, inte på mig iallafall. :)
Johanna