WILL I OR WONT I

 
 
 
godmorgon, idag har jag ledigt, våra vanliga lektioner blev inställda
för nationella prov men dom nationella proven blev också inställda,
så helt plötsligt hade vi en skoldag utan lektioner. hmm.
 
jag har nu njutit av min långa sovmorgon och min frukost. 
idag ska jag försöka städa mitt rum lite,
damma, dammsuga och plocka i ordning lite på rummet. 
 
vi får se...
 
 
 
4
Belinda

Jag skulle verkligen behöva en ledig vardag för att hinna städa och slappa på en och samma dag :D

Maria

Åh, en sån frukost påminner mig om när jag var mindre.. Skönt, men samtidigt inte att nationella blev inställt. Själv ville jag bara få allting överstökat så man slapp gå runt och vara så himla nervös över det.. Lycka till när du ska göra det! :)

Svar: om jag skulle ha haft nationella prov så skulle jag nog helst velat ha det överstökat, men jag ska inte ha nationella prov, det blev inställt. (skulle haft det i svenska men vi behövde inte ha det. det är en lång historia. haha) ;)
Jojo

milina.blogg.se

åh så gott :)

Exenzia

Åh så skönt att vara ledig :D är sjuk så har också varit hemma :P