WEST COAST

 
http://weheartit.com/
 
 
hej hej, idag är det näst sista dagen jag är ledig. påsklovet tog ju slut i fredags och det var en väldigt skön vecka. idag är det ju annandagpåsk, vilket också är väldigt skönt och imorgon har jag studiedag.
men jag ska försöka göra mina studier idag istället så får jag en ledig dag imorgon.
 
det hade vart skönt. Mmm.  
 
jag ångrar dock mitt val av ny foundation. det inlägget kan ni se här. jag har inte haft den länge, bara några dagar men den håller inte alls länge på mig och den är fortfarande lite för mörk för min hudton. 
 
och jag har kollat in en ny foundation som jag verkligen vill prova på, såå nästa gång jag besöker kicks...
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Ebba Bomberg

fin blogg! om du är intresserad av shopping så kan du kolla in min blogg där jag har lagt upp vad jag köpte i usa :) kram

MartinaOlsson

VINN ETT PRESENTKORT PÅ 500KR HOS LUXDRESS!
- Perfekt för alla som ska köpa balklänning!
http://martinaolsson.myshowroom.se/40397/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-500kr-hos-luxdress/

Solin

SV: Tack!:)

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

tack :)

Emma Berglund

svar; Det var det verkligen :)

Sara Ekman

skönt med studiedag :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Då blir det ju en kort vecka för er i alla fall.

Celine Ekelund

ååh har du hört lana del reys nya låt west coast? tänkte på rubriken hehe

Svar: det är den första låten som spelas när du kommer in på min blogg ;) älskar den
Johanna

Anna Silfverstolpe

Åh hatar när man lagt mycket pengar på smink och det inte alls känns bra efteråt!