SPRING BREAK

 
 
 
underbara söndag. en lite blåsig dag men ändå fin fin ;)
hade på mig min nya långa kofta jag köpte igår, den är så himlans mysig!
vi var ute hos farmor och farmar och åt idag,
det blev det traditionella potatis med kött, samt grönsaker och sås. niceee
 
 
ikväll kommer jag planera lite inför påsklovet (som är imorgon!),
jag ska leta efter lite inspiration till balen och studenten och sen blir det till
att mysa med lite film senare i kväll. 
 
 
vad har ni gjort idag? och vad ska ni göra i kväll?
 
 
 
 
 
 
 
12
Silje

Skönt med film mys :)
Jag har bara slöat idag i mitt hörn av världen :)

VERONICA - modeblogg

Men det låter ju som en fantastisk dag! :) Vi har också lov, snacka om skönt! Välbehövande så att säga. Kramkram tjejen, ha en fin kväll1

Ida och Amanda

sv-Ja eller hur?❤ 

Hanna

Du har en jättefin blogg!

MartinaOlsson

VINN ETT PRESENTKORT PÅ 500KR HOS LUXDRESS!
- Perfekt för alla som ska köpa balklänning + accessoarer!
http://martinaolsson.myshowroom.se/40397/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-500kr-hos-luxdress/

Caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma

Tack, jag hoppas att det kan gå från dröm till verklighet så småning om också :)

milina.blogg.se

ser snyggt ut!

KassandraPalma

så söta skor!

Elin♡

Fin blogg!:)

Emma Broberg

hoppas du får ett bra lov :d

Pauline

så mysigt med långkofta

Johanna

Hej, mitt namn är Johanna och jag håller just precis på att skriva kandidatuppsats i marknadsföring vid Stockholms universitet. Tillsammans med en vän skriver jag om kommunikation från stora bloggar (så som Foki, Kenza och Blondinbella) och om intryck andra bloggare får av dem. Jag fann dig i kommentatorfältet till Fokis blogg och undrar om vi skulle kunna få genomföra en mindre intervju med dig per telefon eller mail? Det skulle vara jätteintressant att prata med dig då du har en uppdaterad och innehållsrik (och vacker!) blogg! Om du tycker att det verkar kul så hör av dig till mig på min mail.
Med vänlig hälsning,
Johanna