SOME COKE AND (MAYBE) AN EARLY WEEKEND

 
 
 
saker som händer
 
sitter och dricker lite coca cola med is i just nu. hmm gott.
jag skickade in mitt gymnasiearbete idag. väldigt skönt att slippa det. 
jag kanske är ledig imorgon. hoppas hoppas. 
hade körlektion idag vilket var ett tag sen sist men det gick bra. är lite ringrostig när det gäller deras bilar dock. jäkla el bilar. haha. 
var hos tandläkaren och lagade ett litet hål. inte så skönt eller kul. 
var inne på willys men fick dumpa korgen i ett hörn för dom hade inte det jag ville ha. kom säkert med på en övervakningskamera. 
mitt instagram hackar och bråkar. irrrrriterande!
 
 
 
hur har eran dag varit?
 
 
 
 
 
 
10
Ester

Vilken mysig blogg du har!! :D

Vi har en omgång utav veckans blogg och även en frågestund, det hade varit jätte snällt om du hade lust att ställa någon fråga eller kanske delta i tävlingen.

☆Z I N J A☆

cola är gott:D

Kristin - Photography

Tack så mycket, ibland fastnar han på bild :)
Nu är det retuscheringsdax..

Julia

gott med cola :)

Emma Berglund

Svar; Jaa verkligen :(

Annster

Minst sagt!
Doftar ljuvligt :)

milina.blogg.se

gott :D

Anonym

gott !

Sandra :)

Pågå bästa som finns när det är varmt ute :3

Micaela Åhman

Gott med iscola! :D