mat

ON THE EVE OF EASTER

 
 
 
på denna påskafton har jag varit iväg på 50 års kalas/påskfirande. vi var runt 50 stycken och det var kul. maten var jättegod, jag umgicks lite med släkten och ja, det var en bra kväll.
men jag åkte dock hem lite tidigare,
nu kommer jag låta lite gammal kanske men vi satt nära högtalarna så det tog inte lång tid innan jag fick ont i öronen av musiken. och jag dricker ju inte heller så jag blev väldigt trött efter ett tag och liiite uttråkad kanske. men men,
 
(fy, vad rolig jag låter. haha.) jag hoppas iallafall att eran påskafton var rolig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5
MATILDA

gott :D

Hanna

såg as gott ut :D

Linnea

Ser gott ut! :D

frida

åhtack du. jag hängde med mormor och morfar på påskafton så jag känner mig också väldigt rolig.. hehe närå jag tycker om att vara med dem. kram!

maandelina.blogg.se

mums!