NOT A SINGLE SHIRT WAS BLACK. I EVEN SUPRISED MYSELF.

 
 
 
oj då, då var man utan pengar igen. haha
fyra nya tröjor, fyra nya ringar och ett par nya solglasögon! 
 
jag kom hem för bara en liten stund sen och hann bara prata med mamma lite innan hon åkte iväg,
och nu sitter jag här, ska äta tacos om ett tag med pappa
och sen blir det kanske lite film och godis. 
mysigt, mysigt. 
 
 ha en bra fredag allesammans!
 
 
 
 
 
 
21
Felicia Lindblom

gå gärna in på min blogg och ställ en eller flera frågor om mitt distansförhållande, hoppas du har haft en toppen dag :)

Nina

Snygg tröjja, den översta alltså :)

Hanna Karlsson

Gott med tacos!

Hanna Andersson

Jättefint!

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt snyggt :D

Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv: det tycker jag du ska :D

Felicia

fina inköp, haha fast gör alltid ont när man är pank i början av en månad, heh

puss

Rebecca

Snyggt :)

linda

va fina grejer

julia

snygg tröja :)

J

åh vart har du fyndat glasögonen?

sv:
haha:D

Svar: dom är köpta på gina tricot! ;)
Jojo

Ida och Amanda

Älskar glasögonen!♥

Pauline

nice!

milina.blogg.se

snyggt :)

TIDSTJUVEN

Kul med shoppingrunda! :D Och superbra låtval där uppe! (Y) Älskar Calvin Harris Summer.

Madeleine

snyggt!

dite

men åh snygg tröja!

sofiasmode

Vad fina grejer! Gillar speciellt mycket solglasögonen :)

EMMAWHO

Så snyggt! Printade toppar, enkla ringar och runda solglasögon är verkligen min smak, haha :)

KassandraPalma

riktigt snygg!

Robex Lundgren

gillar du musik, missa inte min blogg intervjuar band varje dag
http://ghgumman.blogg.se/
http://www.facebook.com/mosanmusikfriket?ref=hl