MY NEW TANK TOP AND THE HARDSHIP OF PHOTOGRAFING IT.

 
det var helt omöjligt att fota linnet. bara så att ni vet. 
 
 
tänkte visa mitt nya linne som jag köpte i lördags på bikbok.
själv (såklart) så tycker jag att det är jättefint, och jag älskar spetsen på framsidan! 
jag har redan två liknande likadana linnen fast i svart och grått. 
så nu har jag tre (nästan) likadana linnen i basic färgerna!
 
purrrrfect.
 
 
 
 
 
 
 
15
Isadora

Fint! :)

Ellen

Riktigt fint!

Lisa

Så underbart ljuvlig linne! Och din tapet!??! så vacker!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättefint! Älskar spetsdetaljer!

Johanna - A dream as a model ♥

fin :)

Milina Salihodzic

Fin! :)

julia

fint linne :)

Lilla Lii

Superfint! Jag ska också köpa såna, de är så fina :)

Emma Broberg

åh så fin!

Emelie

Så fint linne! :)

Katta

Hej fin blogg ) Kolla gärna in min lite snabbt kram ;)

Mirjam Wallmark

Superfint linne, har själv spanat in det i affären! :) kram

rememberthiis.blogg.se

fint :)

Sabina

Åh vilket fint! :)

Sandra Snellman

Så snyggt och enkelt! :)