ME THIS MORNING.

 
 
 
jag har absolut ingenting att göra idag. och det är en jäkligt skön känsla. haha 
sitter också och tittar lite på studentklänningar just nu,
försöker hitta någon som jag kan ha under dagen och till kvällen.
 
kan ni några bra sidor med studentklänningar?
 
 
 
 
 
 
15
amanda

fin!

Johanna - A dream as a model ♥

fin du är :)

Linnea

Jag köpte min på Asos, vet dock inte hur många de har nu, men de hade ett bra utbud för ca 2 år sedan, haha!

KassandraPalma

Forever21 och Nelly.com är sidor jag verkligen kan rekommendera ! :)

Elsa Andersson

Alltså hur gör du dina bilder, med texten och de!?
Det blir alltid så snyggt.
Om du redigerar i Photoshop, skulle du kunna ge mig något tips på något annat program för jag har inte pengarna nu till photoshop!?
Tacksamm för ett snabbt svar, kram!<3
Om du har tid får du gärna kolla in min blogg, kanske ge den en liten kommentar eller något?:o

Svar: jag ska försöka svara så bra jag kan och hoppas det räcker.hm, jag förstår inte riktigt vad du menar med, hur jag gör mina bilder, med texten etc.? men min inläggs (header) text är från https://www.google.com/fonts och mina bilder redigerar jag på http://www.picmonkey.com/ jag använder inte photoshop ;) sen kanske du ser att vissa bilder är det inte jag som tagit, dom är länkade till webplatsen under bilden. ha en bra dag!
Jojo

Usfive

Hej! Jätte fin blogg!
Kolla gärna in våran blogg också :)

http://usfive.blogg.se

Linn

Jag tycker Nelly har bra! Annars typ bubbleroom eller så :)

Ida och Amanda

ÄLSKAR din design, så snygg och stilren!❤

Liborius

men åh vad skönt att inte ha några planer!

Liborius

men åh vad skönt att inte ha några planer!

julia

sv: Ja det var verkligen hur gott som helst!! kram

PS: Jag har en frågestund på min blogg och jag har inte fått så mycket frågor och skulle jättegärna villa ha några fler. Skulle verkligen bli sjukt glad om du ville fråga en fråga. Tack i förhand fina du!♥

Anna Johansson

Kan tyvärr ingen bra sida, men jag måste bara få säga att du är sjukt vacker! :)

Idas beauty ~ mamma till filippa ♡

Sv: ja :)

V I L M A L A ♔

Samma här, var ska man lägga tiden?
nelly.com använder jag alltid ^^

Lisa La

Åh, det är så orättvist! Tog studenten i fjol å tyckte de va skitsvårt att hitta "den rätta" klänningen. Men nu i år när jag tittar på tex bubbleroom så finns det HUR MYCKET SOM HELST som jag vill ha, haha! :)