MARCH FAVORITES

 
 
 
 
tröja. jag köpte denna randiga tröja under mars månad, och den var definitivt en favorit. 
tycker att den passar snyggt till mina söndriga favorit jeans med mina docs eller converse.
 
 
 
kappa. min vår/höst kappa. jag köpte den förra året och jag ääälskar den. 
har använt den sen i mitten av mars tänker absolut fortsätta göra det ;)
 
 
 
päron. detta kanske är hur löjligt som helst men jag har varit helt besatt av päron, haha. 
tycker det är hur gott som helst och jag kommer säkert att tröttna på det snart om jag fortsätter att 
äta det så mycket som jag gjort nu den senaste tiden.
 
 
 
captain america the return of the first avenger/the winter soldier.
åhhh, så bra och helt grym. och slutet...ugh. 
awwwesomeee
 
 
 
 
 
 
 
9
Flisan

sv: javisst e dom :D

RMCK - en skönhetsblogg

Jättefina kläder! :D

Jennyh

fint med randigt =)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Visst är dom, jag älskar dom :)

KMStyle

kappan var jättefin, förstår att du vill använda den:)

Anita

Fina kläder :D

J

åh vill se cap igen

JUNITJEJ

Var är tröjan köpt?

Svar: den har jag köpt på lindex! :)
Jojo

anna

vilken fin kappa!