IS INNOCENT TOO IMMATURE WHERE YOU'RE FROM?

 
http://weheartit.com/
 
 
det blev en städdag och samt en dag framför datorn med musik, film och lite annat.
väldigt skönt och behövligt. 
jag har också kollat upp lite tutorials hår frisyrer och smink.
vi börjar ju närma oss min bal och student ni (!!!)
ångesssst. 
 
nää, ska iallafall försöka lägga mig tidigt idag så
att jag delvis får mer sömn
och mer tid på mig imorgon till att göra mig i ordninnnng.
 
 
 
 
 
 
11
Emma Berglund

Svar; Jaa verkligen :)

Johanna - A dream as a model ♥

låter som en lugn och skön dag :D

EMMAWHO

Så kul med bal och student juu!

LINNEA

sv; ja verkligen så gott!

Angus

Sv tack!! :)

VICTORIA

Bloglovinbyte? :)

Ida och Amanda

Skönt!

Emma Broberg

vad roligt att snart ta studenten och allt sånt!! ha en fin fredagkväll, kramkram. <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

SÅ kul med bal och student. Vad ska du har för klänning och vad funderar du på för frisyr?:)

SALLY

gött med såna dagar !

Tess

Åh, vad mysigt det ser ut! :) Kram