GARVEL & WINE

 
 
 
 
jag sitter nu hemma, ensam, och lyssnar på musik. föräldrarna är borta på "påskmiddag", hmm. ja. 
och jag försöker att fördriva tiden tills kvart över sju, då ska jag nämligen på bio med emmy!
vi ska se the amazing spider-man 2. och det ska bli kul! om ni inte redan visste det så älskar jag marvel & dc (eller superhjältefilmer överhuvudtaget egentligen) haha.
 
och har ni gjort något roligt idag nu då? eller ska ni göra något roligt ikväll? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
21
J

sv:
najs!

Johanna

Åh vill också gå på bio!! Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa :)

OLIVIA

Så fin!

sv: åh tack :D
kram♥

Milina Salihodzic - En rakad feminist

Fin du är! :)

Olivia

Hej! Skulle bli jätteglad om du tog dig tid att läsa mitt inlägg om skola, betyg, ambitioner och hur jag ser på det. Lämna gärna en kommentar med dina egna åsikter<3
http://olives.blogg.se/2014/april/mvg.html
Kram!

linahh

finis:D!

Julia Svensson

sv: Åh tack så mycket!♥ kramar

linda

va söt

Emma

Superblogg!
Om du inte har något att göra så får du gärna kika in på mitt youtube klipp ---> http://youtu.be/9n--AqKk2_A

Sara Ekman

Amazing Spiderman 2 ska jag se imorgon! :)

Emma Broberg

så kul med bio! :D glad påsk på dig, kram. <3

amanda

fin :)

Tora (torahansson.blogg.se)

Fina du!!

V I L M A L A ♔

Så himla snygg! jag ligegr hemma och snuvar :c

☆Z I N J A☆

jag vill oxå se the amazing spiderman

VERONICA - modeblogg

Åh så fin bild tjejen, så vacker :) Kramkram, ha en fin dag!

Emelie

Kul med bio! Älskar verkligen spider-man, vad tyckte du om filmen? :)

Anna ♥

Fin blogg! <3

kram

Felicia

Fin blogg!
Kolla gärna in på min nystartade blogg!

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

SNYGG du är!

amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

SNYGG du är!