presents

13
 
 
fredag. jag köpte min första julklapp idag, en mysig julklapp. ;) 
jag och två av mina kompisar åkte till ullared idag nämligen. och jag måste säga att jag är ju sjukt dålig på att shoppa, jag tror jag kom hem med fem saker, ja fem saker...varav två saker var godis. haha herregud. 
men iallafall, jag har ca sex-sju klappar kvar att hitta, såå letandet kan börja! haha
 
och jag hoppas att eran julklappsjakt går bra! har ni köpt några klappar än?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Linda

kul med paket

amanda

åh kul med julklappar :D

Malin , Gravid med tvillingar

Nej jag har inte börjat köpa än! :) men snart såå!

LITZIUMWORLD / Alternativ norrländska

oh! köpt några julklappar, men fler ska köpas ;)

^V^

Junitjej

Vad kul med ett besök på Ullared!!

Elena

Mysigt med julklappsshopping :)

Julia

jag har köpt 1 julklapp än så länge:)

Elisabet

jag har nt köpt nån