new pyjama shorts

12
 
 
lördag. jag vaknade upp min morgon utvilad och hungrig. den hungiga delen tar jag tag i nu, med lite frukost på sängen (mys!)
idag blir det en lugn dag, jag har inget in planerat förutom lite pluggande och kanske lite målande. vi ses sen!
 
 
 
 
 
15
emma

Så himla fin blogg tjejen! :D
kika gärna in på vår bloppis, sista chansen!
http://annyolivia.blogg.se/category/bloppis.html

Anonym

sv: tack så mkt:)

maja

fina!

sv: tack c:

sandija-döv-adopterad-fotografi

Fin shorts!

Amanda [SPONTAN]

Mysigt med frukost på sängen :)

veronica eriksson

Gud vad mysigt shorts! :)

maja

sv; tack!

linah

mysigt ruum :D

Ellen

Gott med frukost på sängen! :D

Rebecka - bloggar om skönhet och vardag

Fina shorts! :)

HAIDISBLOG -

Hoppas du har en mysig sista november! :D

Inatt öppnas första luckan i julkalendern på min blogg. Varje dag kommer en tävling hållas med jätte bra priser, så kika om du vill ^^

Madeleine Jonsson

Vilka mysiga shorts

Johanna - A dream as a model ♥

fina :)

My Fredblad

Älskar pyamas shorts! Det måste vara det absolut skönaste som finns :D

Vad tycker du är bäst, pyamashorts eller mjukisbyxor? ;)

Ida

vad söta shorts!