20. something i love / hate

12
 
 
något jag älskar. musik. jag älskar musik. det är nog också något jag skulle ha svårt att leva utan, för jag lyssnar på musik varje dag. jag lyssnar på musik på väg till skolan. ibland i skolan under lektioner (oops!). på vägen hem, om jag inte har sällskap. och när jag är hemma tills sängen kallar på mig och det är dags att sova. så ja, musik är något jag älskar.  
 
 
 
 
något jag hatar. oj, att välja något man hatar, det är svårt. och hata är ett sånt starkt ord också.
men känslan av besvikelse. att bli besviken. den känslan är hemsk. jag hatar att bli besviken och den känslan. 
 
usch. 
 
 
 
 
 
 
 
4
MOOOLLYS.SE - Uppsalas största proffsblogg

Finns nog inget värre än att bli besviken!

linah

musik är de bääästa ja!

veronica eriksson

Håller med dig om båda två, håller med extremt mycket!

♫♪ sandra - en musikblogg

älska musik!