Time Keeps Ticking By

257
 
 
 
Hej hej.
 
Vi är mitt upp i flytten nu och vi pendlas fram och tillbaka hela tiden! haha
 
Men ikväll ska vi på påskmiddag hos min faster, egentligen skulle vi haft påskmiddagen i år hemma hos oss men jaa det kanske är uppenbart till varför vi inte kunde ha den. haha
Vi blir runt 15-16 st iallafall och det ska bli kul! God mat (förhoppningsvis) och bra sällskap, 5 tummar upp!
Det ända problemet är väl att jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig...ehh jaa, jag löser det!♥
 
 
 

4
Becca

Hej! :D
Gillar du Selena G, Justin B, 1D, Miley C, Taylor S, Victoria J m.m
så borde du kika in på min & min bästis kändisblogg & lämna gärna en kommentar då skulle vi bli jätteglada verkligen. Där skriver om vad som händer i kändisarnas liv, fakta om kändisarna, kändisarnas mode och annat kul. Ja vi skriver helt enkelt om kändisarna i text, bild och video.
Ha det så bra! :D
//Becca

Michelle Osein

fin bild! :)

EMMAWHO

Fin!

jenniferbenholm.blogg.se

Fin blogg du har! :)