Something New

317
 
 
 
 
En ny väska har kommit till i min graderob! Jag köpte den på ylanders under deras rea, för 100kr!
Den är i brunt skinn och axelrämmen är justerbar, det finns tre fickor inuti väskan och 3 tre fickor på utsidan. Den har ett "golv" (jag hoppas att ni förstår vad jag menar) och jag.♥.den!
 
__________________________________________________________________________________________
 
 
A new bag as found it's home in my wardrobe! I bought this one at ylanders when they had their sale, for 15 dollars or 10 pounds (etc.) It's in brown skin and the shoulder strap is adjustabale, there's three pockets inside the bag and three on the outside. It has a "floor" (I hope you guys know what I mean) and I.♥.It!
 
 
 
 
7
Annika

Snygg väska :D

Carro - en emo/scene bloggerska

Snygg! :D Kramisar Carro

Fina

Vilken fin blogg du har! Gå gärna in på min jag skriver om mode, cheerleding och annat trevligt! Kram!

Amanda

Snygg! :)

Emmy

åh så fin!

julia

fin väska!

Jarina

Så snygg väska!