DAY 29. TOP 8 MOVIES

107
 
Jag hade lite problem med att välja film nr 8 faktiskt. 
Jag kom inte på någon film som jag ansåg vara en av mina favoriter! Sååå jag valde en av mina favorit Disney/Pixar filmer, MONSTERS, INC.!  haha 
 
Men....(scrolla ner!)
 
I had some small proböems trying to choose movie nr. 8.
I couldn't decide on any movie that I saw fit as one of my favorites! Sooo instead I picked one of my favorite Disney/Pixar movies, MONSTERS, INC.! haha
 
But.....(scroll down!)
 
 
 
 
JAG ÄLSKAR JU OCKSÅ HARRY POTTER! Och det finns exakt 8 Harry Potter filmer! haha
Så istället blir det TOP 8...16! MOVIES! haha
 
I ALSO LOVE HARRY POTTER! And there is exactly 8 Harry Potter movies! hah
So instead it will be TOP 8...16! MOVIES! haha
 
 
 
 
7
Natalie

hihi åh bra filmer! har du sett Monsters University? :)
kramis

Louise

bra tips :)

♫♪ sandra

nice!

sandra

var gärna med och tävla i VECKANS BLOGG :)
http://sandraafransen.blogg.se/2013/august/veckans-blogg.html#comm

Sandra

Fett fin blogg du har gmn <3

Sandra

Fett fin blogg du har gmn <3

Evve-Normal is boing!

Harry Potter, det e grejor det ^^