Lemon Tree.

Stickad rosa tröja- 299/Grå Halsduk-99/Vit Stickad tröja med ett "V" i  ryggen-249/Vit stickad tröja-199. -Gina Tricot.
 
Det här är vad jag köpte idag!
Jag fick tag på allt jag vill ha, så jag är väldigt lycklig♥
Allt som allt så gick det på 846.kr.
Och den enda andledningen till varför jag kommer ihåg det är för att både
jag och Emmy fick 846 som slut summa!;p
10
Nicole

Snygga tröjor och passar perfekt till hösten!

Jenny

Oh, mysigt!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina tröjor!

Hannah

Mysigt med stickat! vet du vilka mer färger den halsduken fanns i? :)

Svar: Ja vi visst är det! Halsduken finns i färgerna: vit, vinröd, ljus lila, ljus ljus grön, mörk blå, beige, grå, svart och svart/vit:)
Jojo

Sweet Perdition

unos jerseys preciosos!

pasate por mi blog que tengo nuevo post DICTIONARY OF FASHION #3
http://sweet-perdition.blogspot.com.es

Denice Eriksson

fina! :)

Mikxki

Snygga tröjor :)

Yoannah

Snygga tröjor!

Beda och Cajsa

Gud så härligt med en massa tjocka mys tröjor :)

Ida

Gillar den rosa mycket! :)