Pink, Purple And Blue

Hej!
Jag kom hem från skolan för ett litet tag sedan och kom hem till lukten av julskinka!
Mamma har lagat julskinka! Hur gott är inte det?!
Den är inte klar än men jag väntar ivrigt:p
 
Här nedanför ser ni fyra bilder jag tog på vägen till skolan i onsdags, Älskar den lila/rosa himlen!
Vid halv nio är bilderna är tagna på den första riktiga snö morgonen i Ulricehamn!
Älska snö!♥
 
Självklart finns det fler bilder men det här är mina favoriter av alla jag tog:)
 
 
 
 
 
 
 
3
Kompakt

Nu har Kompakts julkalender dragit igång!! I första luckan hittar du en tävling direkt länk och mer info för att anmäla dig hittar du här --> http://kompakt.blogg.se/2012/december/lucka-1.html

▲ Hedvig Gustafsson

Sv: Jadå, ska bli jättekul! Jag burkar åka till Stockholm några gånger om året :D

FELICIA

så mysigt med snö :D