16:45

Hej hej!
Jag har mått lite bättre idag faktiskt, och som tur är så är det bara fredag kvar, sen kan jag vila lite haha.
Men idag, vad har hänt idag? Jo, min första lektion blev inställd men igentligen så blev den inte det. Och det har en lätt krånglig förklarning, som ni kan se nedan för....
 
Det är så här, på torsdagar börjar våran engelska 08.15 men vi har förlängt den lektionen så att vi ska kunna sluta tidigare på fredagar. Så istället börjar vi 07.50, och sen sa en klasskompis att vår lärare var sjuk igår men vi väntade i en kvart på att läraren skulle komma meeen det gjorde hon inte, så vi gick. En tag senare fick vi reda på att det kom en vikarie 08.15 som inte visste att vi hade ändrat vårat schema till 07.50...
 
Men det gjorde mig iiiingenting att vi missade den lektionen! haha, jag "tröstade" mig själv med att kolla på det nya avsnittet av arrow, som absolut inte gjorde mig besviken.
 
Annars då? Har ni det bra? Längtar ni till julen lika mycket som jag?!  haha♥
 
En oanvänd bild tagen förra veckan;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1
Julia

Hej vilken fin blogg du har :)